31 Temmuz 2012 Salı

Yuxuda Gelinlik Giymek

Yuxuda Gelinlik Giymek



Yuxuda gelinlik giymek əgər gəlin paltarı geyən adam subay isə evlənəcəyinə işarədir. Gəlinlik təmiz isə xoşbəxt bir evliliyə çirkli isə pis bir evliliyə şərh olunar. Gəlinlik qara isə evliliyinizdə qarşınıza çıxacaq problemlərə işarə edir. Gəlinlik görmək və onu geymək gənc qız üçün evlənməyə, orta yaşlı qadının gəlin paltarı geyməsi sevinc və sürura işarədir.

 

gelinlik giymek görən kimsə əgər evli deyilsə yaxın bir zamanda evlənəcəyinə işarədir. Lakin gəlin paltarı təmiz və gözəl bir gəlin paltarı isə xoşbəxt olunacaq. Gəlinlik çirkli və ya cırıq isə sonu naməlum bir evlilik olacağı mənasını verməkdədir. Yuxu şərhlərinə baxdığımızda, yuxuda gəlin paltarı görmək, gözəl şeylərin olacağına dəlalətdir. Yuxuda gəlinlik görmək, gözəl xəbərlər alınacağına və gözəl günlər yaşanacağına işarə etməkdədir. Yuxuda gəlinlik görmək, şən və dinc günlərin qapıda olduğunu işarə etməkdədir.



Yuxuda gəlin paltarı görmək gelinlik geymək ümumi olaraq təmiz gəlin paltarı xoşbəxtlik, müsbət, gözəl inkişafları işarə edərkən, çirkli, pis gəlinlik bunun tərsini ifadə edər Yeni, qəşəng bir gəlin paltarı geymək müsbət mesajlar verərkən, köhnə, cırıq, pərişan bir gəlinlik geydiyini görmək mənfi mesajlar verir. Yuxuda evlilik, evlənmək, evləndiyini, evlilik etdiyini, evli olduğunu görmək mövzusunda evlənmək yuxu təbiri səhifəsi əlaqənizi çəkə bilər.



Yuxuda Ağ rəngli gəlinlik saflığı, mükəmməllik, sülh, məsumiyyət, şərəf, təmizlik, fərqində olma və yeni başlanğıcları təmsil edər, Yuxuda bej rəngli gəlin paltarı görmək Eyni zamanda bəzi mövzudakı neytral və ya tərəfsiz yerinizi göstərə bilər. Yuxuda qara rəngli gəlinlik bilinməyən, şüursuz, təhlükə, sirr, qaranlıq, ölüm, yas, rədd, nifrət və ya kin işarələr, Yuxuda mavi rəngli gəlinlik düzgünlük, müdriklik, cənnət, sonsuzluq, bağlılıq, dinclik, sədaqət və açıqlıq təmsil edər, Yuxuda qəhvəyi rəngli gəlinlik Materializm, praktiklik, yerli xoşbəxtlik, fiziki rahatlıq, mühafizəkarlıq, bir materialist xarakterini göstərir, Yuxuda tünd qırmızı rəngli gəlinlik zənginlik, müvəffəqiyyət və rifah işarələyir. Bu potensial güc göstəricisidir.



Yuxuda Fulya rəngli gelinlik Bu yuxu eyni zamanda romantik sabitlik ilə əlaqəlidirYuxuda qızıl rəngli gelinlik bir mənəvi mükafat, zənginlik, incəlik və ətrafını inkişaf əks etdirir, Yuxuda boz rəngli gelinlik qorxu, depressiya, pis sağlamlıq, qərarsızlıq və qarışıqlıq göstərir, Yuxuda yaşıl rəngli gelinlik müsbət bir dəyişmə, sağlamlıq, böyümə, bərəkət, şəfa, ümid, canlılıq, canlılıq, barış və dinclik mənasını verər, Yuxuda çəhrayı rəngli gelinlik xarici görünüşünüzdür haqqındakı narahatlıqlarınızı, seks və şəhvət təmsil edər.



Yuxuda aciq rəngli gelinlik mənəviyyat və ilahi qoruma mənasını verər, Yuxuda fil dişi rəngli gelinlik Bir şey ya da birinin, təxmin etdiyiniz kimi mükəmməl olmadığını işarə edər, Yuxuda Qırmızı rəngli gelinlik inkişafınızın tamamlamış olduğunuzu, yeni həyata addım atabileceğinizi işarə edərYuxuda yasəmən rəngli gelinlik düşüncələrdən uzaqlaşıb, zehin berraklığına qovuşmanın lazım olduğunu və daha müsbət düşünməyə başlamanızı, Yuxuda Göy rəngli gelinlik uyğunluq və fərdilik əskikliyi göstərər, çox məqbul bir yuxu deyil, Yuxuda Zeytun yaşılı rəngli gelinlik Əgər mühitdə sülhü təmin etmək lazımdırsa sizə ehtiyac var deməkdir.



Yuxuda Narıncı rəngli gəlin paltarı dostluq, nəzakət, comərdlik, canlılıq, Sosial simvoludur, Yuxuda Mor rəngli gəlin paltarı görmək qabiliyyət, şəfa sevgi, şəfqət və mərhəmətin, bağlılığın bir göstəricisidir, Yuxuda Gümüş rəngli gəlin paltarı ədalət və safı təmsil edər, Yuxuda Turkuaz rəngli gəlin paltarı güc, qarışıq və təbii enerji, şəfa simvollaşdırma edər, Yuxuda Menekşe rəngli gəlin paltarı yüksək bir hissi anlayış və xüsusi yaxınlıq duyğusuna sahib olduğunuzu ifadə edərYuxuda sarı rəngli gəlin paltarı bu yuxunun həm müsbət həm də mənfi kombinasiyasını vardır. Yuxudakı digər ünsürlərlə birlikdə qiymətləndirilməlidir.

49 yorum:

  1. eger gelinlik geeyinen kes evlidirse bes o zaman nece serh olunur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uwag olmaga iwaredi

      Sil
    2. Yuxuda gelinlik geymişdim ama aglayirdim bu nedi göresen??

      Sil
    3. Men yuxuda gorurem ag rengli gelinlik geymişem yoldayam her kes yoldadi maşinlar siqnal calib bilmirem qelebeyimi yoxsa neyi qeyd edirler her kes çox sevincli idi bu ne demekdi?

      Sil
  2. yuxuda kimise ciriq gelinlik geyindiyini gormek nece yozulur?

    YanıtlaSil
  3. ciriq gelinlik pisdi....evlenib xoshbext olmayacagina isaredir....yaxsi qismet olmadigina isaredir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bosanmis birinin gelinlik geydiyini gormek bes?

      Sil
    2. bes bosanmis birinin yuxuda gelinkil geyinmesi nece yozulur?

      Sil
    3. axi men hele az yawliyam bes bu ne demektir ?

      Sil
  4. Bes niwanlinin gelinlik geyinmesi neye iwaredi?

    YanıtlaSil
  5. yuxuda gəlinlik paltarini alib gətirmisəm.sabasi gun geyinəcəkdim.bu yuxu gəlinliyi geyinmək kimi gozəl sayila bilərmi

    YanıtlaSil
  6. Nisanliyam.. yuxuda gordum ag gelinlikdeyem ama menim yaxin bir qohumum eynim cuxardim qara gelinlik geyindirdi oda eynime bos oldu yeni hec rahat olmadim qara paltarda... sehersi gun dalasdim nisanlimla hecneden, bu nece yozulur biraz narahatam.. Tesekkurler evvelceden

    YanıtlaSil
  7. Yuxuda goruremki Ag gelinlik geymiwem qawlarimda alinib..bu neye iwaredi?ozumde heriliyem

    YanıtlaSil
  8. Men bu gece gorurem ki gelinlik geyinmiwem ozde cox gozeldi amma bilmirem kimle evlenirem bacima deyirem ki,eger xowlamasam o insani toydan qacacam bu ne anlama gelir

    YanıtlaSil
  9. Men yuxuda goruremki basqasinin toyudu ama gelin bizim evden cixir mende gelinlikdeyem gorurem bu nece yozulur?

    YanıtlaSil
  10. men yuxuda dumag gelinlik geyirem ama xestexanadayam gelinliyimin boyrunde qirmizi gulde var,gelinlik mene cox yarawir,geyib hamiya gosterirem .eynimde her yeri gezirem ama gelinliyim kirlenmir dumag olaraq qalir,bu ne demekdi ?

    YanıtlaSil
  11. Nisanmi gaytarmisam..gaytardigim gun ag gelin paltari geyindiymi gordum.temiz ag idi.

    YanıtlaSil
  12. Yuxuda evli qadinin gelinlik geyinmesi ne demekdi? Ovladlari olan.

    YanıtlaSil
  13. Men ag gelinlik geyib hazir dururam amma gelmir oglan amma hami deyirki sevdiyin oglala evlenirsen narahat olma bu ne demekdi?

    YanıtlaSil
  14. Yuxuda gelinlikle tualetde oz sekilimi cekirem .sonra mamam atam oturub mende mamadan sorusuramki men kimle evleneceydim? o da mene evin gosterir .bu ne demekdir

    YanıtlaSil
  15. salam.men yuxuda gordumki ag gelinlik giynmiwem.toyum olacaq beyin de kim oldugunu yuxuda bilirdim ama indi yadimda deyil.goruremki gelinlik paltari ipleri acilir paltar eynimde durmur ve men anami cagirib onnan komey istirem.sora ise goruremki adamlar var idi gedirler nlar toy olmayacaq ve men pis oluram.ve yuxuda goruremki hemin yuxunu yozmasi ucun kimese daniwiram.Cox xahiw edirem sizden cvblandirardizda sualim(

    YanıtlaSil
  16. Salam men yuxuda hem ag hemde pembe rengli gelinlik gordum. Sorada kiminse olduyunu o ne demey olur? Xaiw cavablandirin

    YanıtlaSil
  17. yuxuda sevgilimin mene gelinlik getirdiyini ve men o gelinliyi geyindiyimi gormusem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yuxuda sevgiliniz size gelinlik donu getiribse size evlilik teklif edecek ve hemin insanla evleneceksiniz demekdi.Allah yuxunuzu xeyir etsin

      Sil
  18. Salam menim 15 yawim var.yuxuda meni mecbur evlendirirdiler.2 gelinlik getirmiwilerm.birini geyindim.sonra dedim istemirem evlenmek.gelinliyi cixardib otaqdan cixanda vahimeli ses meni cagirdi.arxaya condum ama hec kim yoxuydu.bunun menasi nedir?

    YanıtlaSil
  19. Men bosanmis biriyem amma bu gun yuxuda gordum ag gelinlik geynmisem ,sacimi araxadan yigmisam amma tam acmag isteyirem ,aćiram ancag uzundu ,yanimda duran evlendiyime deyirem ki,sacimi kesirem ve,birden tamam kecel oldum ozum ozume dedim eybi yok sacim daha temiz gelecek.ve bu kecelik meni hecde gelinlikde narahat etmir. zehmet olmasa bu yuxunu yuzun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baci yuxuda gelinlik giyinmisize evleneceysiz bextin acilmagina isaredir ��

      Sil
  20. Qizlar yuxuda gelinlik giyinmey umumiyyetle yaxsidi evliliye isaredi nece olursa olsun nece gormusizse ferqi yoxdu evlenmeye isredi

    YanıtlaSil
  21. Men yuxuda gordum ki gelinlik geyinmishem ama yediyim
    Shakalad gelinliye deyib...bezi yerlerde shakalad bulashmishdi ne demeydi

    YanıtlaSil
  22. Men yuxuda gordum ki gelinlik geyinmishem ama yediyim
    Shakalad gelinliye deyib...bezi yerlerde shakalad bulashmishdi ne demeydi

    YanıtlaSil
  23. men yuxuda bazara getmişəm bazarda satiliq gəlin donlari varmış mamama dedimki alaqda onsuz kilaqramı 2manatdıda rozv rengdə vardi ag rəngdə ama özüm baxdım ilk rozv istədim geyini ama ag geyindi hamı məni gozleyirdi o qədər xoşlarilarki bir arvad donumun ətayindən yapişdi buraxmadi ama sorada qərara gəlib buraxdi bunun mənasi nədir????

    YanıtlaSil
  24. Bu qadin her kimse senin yolunda maniye yaradir .amma Allah boyuk sen xosbext olacagsan kimse qarsini kesr bilmez.insallah

    YanıtlaSil
  25. Men ağ gelinlik de kiminse toyunda oynayirdim..

    YanıtlaSil
  26. menm amanm yuxusinda girubki menm gelinliymi alib utuluyurdu utuynen onu yandirir bu ne demekdi ..
    indi niwanliyam

    YanıtlaSil
  27. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  28. Yuxuda gorurem bir uwaq gelinlik soyunur mende geyinirem ama gelinlik boyuk paltar olur eynime yariyir paltari geyinib oynuya oynuya gezirem ortaliqda gorenler deyir ne qewey yarawib sene.Ag gelinlik olur. ama sora soyuna bilmirem

    YanıtlaSil
  29. Yuxuda gelinlik geyinmiwdim.ag rengde.deyirdim bunu oz toyumda geyinecem (qiz toyunda yeni).yanimda da bir oglan idi qara kastyumda.ama uzunu gormedim.ve birden ayildim yuxudan.burnumnan qan geldi

    YanıtlaSil
  30. Men yuxuda mavi gelinlik geymiwem ne deydi

    YanıtlaSil
  31. Yuxuda bir neçe nefer qadin mene gelinlik seçmek uçun bir neçe gelinlik verir ama men onların hec birini beyenmyib ozüme basqa bir gelinlik getirib bunu geymek istediyimi dedim

    YanıtlaSil
  32. Yuxuda qewey gelinlik geyinirem
    sonra bibimqizi görür deyir qeweydi
    alib özü geyinir.bunun yorumunu
    xaiq edirem yazin.

    YanıtlaSil
  33. Sizden önce o ete gedecek

    YanıtlaSil
  34. Mən yuxuda gelin gedirdim.ag rengli idi.yanimdaki oglani tanimadim bilmedim kimdi.toyu sona qeder gordum.eve gedende yuxudan ayildim

    YanıtlaSil
  35. Salam .men yuxumda görürem ki ağ gelinlik geyinmişem evlenem oğlani tanimafim ve subayamda bu ne anlama gelir oğlani tanmiram ?

    YanıtlaSil
  36. Salam men bu gun yuxuda gordum ki yoldasimnin xeberi olçadan evlenirem amma evleneceyim adamin kim oldugunu bilmirem bu neye isaredir xais narahatam cox cavablandirardiz

    YanıtlaSil
  37. Hamilenin gelinlik geyinmesi bes?

    YanıtlaSil
  38. Salam yuxumda görürem ag gelinlik geyinmişem başımada karona taxram amma baxmaq üçün geyinmişem aynaya baxram çox gözel görünürem deyrem men niye buqeder gözel görünürem gelinki deyilem ��xaiş edirem deyerdizde neye şaredi

    YanıtlaSil
  39. Mene yuxda yaxın bisanmism qohumun gelinliyini geyndir misdiler cixiq ve çox bərbad gündə gəlinlik iydi

    YanıtlaSil

YUXUNU BİZİMLƏ PAYLAŞ