31 Temmuz 2012 Salı

Yuxuda Limon Gormek

Yuxuda Limon Görmək



Yuxuda limon görmək və ya yemək, bəzi xəyal qırıqlıqlarına işarədir. Ətrafınızda qısqanc insanlar var. Yuxuda sarı limon, xəstəliyi işarə edər. Limon çiçəyi isə çox yaxşıdır.
 
Yuxuda limon görmək mal və mülkə, nuşcanlıqla istehlak edilən ruziyə yaxud bir kimsəni bir işdən ötəri qınamağa, limon ağacı zərərsiz amma faydası da çox görülməyən insana yaxud zəngin və hayırhah olmaqla birlikdə görüş və düşüncələrinə çox etibar edilməməsi lazım olan qadına dəlalət edər. Yuxuda limon görmək, işlərinizdə qarışıqlıq olduğuna dəlalət edər.



Yuxuda limon görmək mövsümündə olsun olmasın, rənginin sarı olması üzündən xəstəliyə işarədir. Əgər rəngi yaşıl olsa kədərə şərh olunar.



Bir başqa rəvayətə görə də: Yuxuda limon görmək, qınamağa işarədir. Bundan ötərin bir kimsəyə yuxuda bir insan bir limon versə, o insan o kimsəni qınayar və ayıblayar. Əgər limon sarı və yuxu sahibi onu yesə, mala işarədir. Limonun yaşılı tabirce sarısından xeyirlidir. Sarı olan hər meyvənin təbiri belədir.

6 yorum:

  1. Yuxuda coooxlu sari limonlar gorurem.Goruremki limonlarin uzerine goyden su tokulur ve limonlar yuyulur.Zehmet olmasa yuxunun yozmasini deyerdiz

    YanıtlaSil
  2. Hecne anlamadim yaxsidi ya pis limon gormek

    YanıtlaSil
  3. Mən görmüşəmki köhnə evimizə gəlmişik ordan qonşuya yəni ən yaxın rəfiqəm gilə gəldik. Mənim mamamla onun maması turşu bağlıyırdılar. Mən rəfiqəmlə çölə çıxdım. Qonşu Təranə xala sarı limonlarla dolu kuloku rəfiqəmə uzatdı dedi gedin bunları satın. O dedi mən edə bilmərəm. Mən dedim verin mənə. Mən sataram. Dükan dükan gəzib satıram. Bu nə deməydi?

    YanıtlaSil
  4. salam men gormuwemki qonwumuza gedirem mene limon verir 1 elimde limon para limon 1 inde ise liminun qabigi bu ne demekdir

    YanıtlaSil
  5. Salam mən görürəm ki limonu 2 yerə bölüb bıçaqla qabığı soyuram limonu anama verirəm qabığı özümdə qalır

    YanıtlaSil
  6. Men iki ayliq hamileyem.Rehmetlik Atami gordum.Gordum guya poxmelden ayilmaq ucun ona limonlu su etmeye gedirem.Xolodilniki aciram.Iki limon gotururem.Biri kesilmis,digeri teze

    YanıtlaSil

YUXUNU BİZİMLƏ PAYLAŞ