24 Temmuz 2012 Salı

Yuxuda Ruh Gormek

Yuxuda Ruh Görmək



Yuxuda ruh görmək; gözlənilməz bir hadisə ilə qarşılaşmağa işarədir. Yuxuda bir ruhun sizinlə danışdığını gördünüzsə, gizli düşmənləriniz olduğuna işarə edər. Adam öz ruhunu görsə gizli qalmış şeyləri öyrənəcək deməkdir.



Ruh işıqlı isə adamın günlərinin dinc olacağına işarədir. Yuxuda ruh çağırdığınızı görmək, sizi maraqlandırmayan bəzi işlərə karıştığınızı, bu teşebbüssünüzün sizə heç bir faydası olmadığını göstərər.



Ruhla əlaqədar yuxunu Peyğəmbər Əfəndimiz axirət qisməti ilə şərh buyurmuşdur; Ruh bəxt açıqlığına, dövlətə və səadətə, ana ataya, mal və şərəfə; Ruhun cəsəddən çıxdığını görmək əmanətləri sahiblərinə verməyə, xəstənin və ya həbsdəki kimsənin xilas olmasına ya da görüşmədiyi kəslərlə bundan sonra görüşməyə dəlalət edər.

26 yorum:

  1. men evimizde ruhun gezdiyini gormusem ozu de 3 gun dalbadal xahis edirem bunun menasini aciqlayardiz da.

    YanıtlaSil
  2. Men sadece Ruhun uzunu gormusem yuxuda.Bu ne demekdir.Ancaq Ruh bir az adama oxsayirdi.

    YanıtlaSil
  3. yuxuda aynada iki ruh gordum.mene mektub verdiler cooox qeribe yuxuydu

    YanıtlaSil
  4. Yuxuda bedenimnen 8 ruhun ayrildigini gördüm. 9cu ayrilanda ise oyandim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 9 Ruh var 8 i getdi 9 Uncu ise senin ruhundur ve hele yasamana isaretdir.

      Sil
    2. Men ruh qaycini qaldirir görmüsem

      Sil
  5. Yuxuda bugun meni ruh dogub bu ne demeydi?

    YanıtlaSil
  6. Yuxuda ruh gördüm ama sora o ruh bir oğlana çevrildi 10 dəqə gəl sənə sözüm var dedi qəribə idi yazsaz cavab sevinərəm

    YanıtlaSil
  7. Men yuxuda ruh görmüşem Menim bedemine girib cıxır

    YanıtlaSil
  8. Men yuxuda ruh görmüşem Menim bedemine girib cıxır

    YanıtlaSil
  9. Men yuxuda gordum qara geyimli bir ruh menmi izleyr daim.sora gordum bir qebrin usdunde durub mene baxr hundurde dururdu ayaqlari yere deymirdi. bu yuxunu 2 defe gormuwem. ALLHIN izni ile cvb gozduyrrm

    YanıtlaSil
  10. Men bu gece insanlar nece olubse, yeni qeza yapiblarsa ya xestelenib olublerse hele gormusem ruhlari uzleri cox pis gunde idi qorxulu veziyyetde idi uzleri.Bir otaqda 6 7 ruh varidi oturmusdular divanda ayaq ustede varidi.Biri oturmus bir qadini sigallayirdi tek men gorurdum o ruhlari.Hetta menimlede danisirdilar.Xahis edirem cavab veresiniz.Bu yixunun yozumu nedi

    YanıtlaSil
  11. Mende yuxum da gormusem ki qardasimla idimana gedende bidene ruh evin ustunden hoppanir sonrada evin icinden kecir yanimiza gelir

    YanıtlaSil
  12. Birinde men yuxu deyil orda otagimda uzanmisdim bide gordum ki dostumun ruhu gelir ustume bidene tepiy atdim icinden kecdi
    mende tez carpayima uzandim yorgani ustume ortum sonrada yorganimi qaldirandayoxa cixmisdi.

    YanıtlaSil
  13. ruhla gezmisem danismisam ve beynimdeki havizami silib men yixilmisam tezeden beyindeki havizami geri qaytarib mene pul verdi ve nomre dedi bir prablemin olarsa zenk ele bu yuxu nece yozulur mene bir cavap verin xais edirem

    YanıtlaSil
  14. Men yuxumda bir ruhun qebir ustunde durub meni oldurmek istemeyini sora bi dene tanımadıgım cavan oglanın gelib meni xilas elemesini sorada ruhun mene 37 deib yoxa cıxmasını gormusem. 37 reqemini arasdırmısam internetden deyilene gore Hevvanın reqemi imis. Bunun menası nedir? xais edirem deyin

    YanıtlaSil
  15. Men yuxuda 7-dene ruh gordum amma agacin basinnan yuxari ucdu anacag bas hissellerini gormusem.

    YanıtlaSil
  16. Mende yuxuda qorxulu yuxu gormek isteyirem

    YanıtlaSil
  17. Yuxuda qonwumuzun ruh oldugunu gordum ama olmeyib duzdur deye iyne batirmaq istedim qoymadi. Sora mawinnan duwende dedi tezlikle goruweceyik onsuzda hami menim yanima gelecek sende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yuxuda goruremki uzun buruq sacli bir ruh qadin gelir menim basimi sigallayir sonra gozden itir

      Sil
  18. men yuxuda nenemin setqa ile ruh tutmasini gorurem amma goze gorsenmir nenem deyirki axirda tutdum bu ruhu

    YanıtlaSil
  19. Yuxumda ruhun məni bogduqunu gordum və dualar oxuyurdum qorxurdum duadan sonra ruh buraxdı və hər yanımi su içində gördüm hər yanım su ulmusdu yuxumda ?

    YanıtlaSil
  20. Yuxuda gordumki emim gilin evine girem ve tek menem usiglarda her biri sonubdu ve yatag otagina girdim ki eyilib tumbucqadan nese gotrem birden ses esitdim ve arxaya condum coxlu otagin qapisinda basi isiq sacan coxlu ruha oxsayan nese girdi otaga bu anda yuxudan oyandim ureyim doyunmeye basdadi ve boguldum

    YanıtlaSil
  21. Ruh menden elcekmir qaciram gizlenirem yene tapir meni bu yuxunu iki gunu arda arda gordum nedemekdir

    YanıtlaSil
  22. Yuxuda 5/6 yaşli 1 qiz 1 oglan usaqnin ruhunu gormusem tanimadiqim usaqlar idiler menden qaygi isteyrdiler yuxuda qorxeuqum ucun onlara rahat yaxinlasa bilmirdim ama uzumude cevirib gedende sanki qezeblenib meyus olurdular uzleri pis hala dusurdu

    YanıtlaSil

YUXUNU BİZİMLƏ PAYLAŞ