20 Temmuz 2012 Cuma

Yuxuda Yuxu Gormek

Yuxuda Yuxu Görmək
 

Yuxuda yuxu görmək, diqqət yetirilməsi lazım olan bir vəziyyətdir. Yuxusunun eynilə çıxmasına işarə edə bilər. Yuxuda, yuxu şərh, doğruluğu mübahisə edilər bir kimsənin söz və xəbərinə işarədir. Saleh və doğru sözlü birinin yuxu təbir etdiyini görmək, bu şərhin eynilə çıxmasına; Yuxuda, gördüyü yuxunu bir tabirciye izah etdiyini görmək, hikmətli və sünnəyə uyğun olan söz eşitməyə işarə edər.
 

 Yuxuda yuxu təbir etdiyini görmək hakim olmağa, oxumağa və öyrənməyə, yuxu şərhçisi görmək itən kimsədən Xəbər almağa, bir şeyin ortaya çıxmasını istəyən kimsənin bu arzusunun yerinə gəlməsinə, qəmli kimsənin sevinmesine, sevincli olanların kederlenmesine, yuxu təbir edən kimsə görmək bəzən çətin şeyləri həll etməyə, adlı şeyləri bilməyə, gizli şeyləri ortaya çıxarmağa; yoldaşına öyüd-nəsihət verməyə dəlalət edər.

24 yorum:

  1. Yuxumda yuxu gormusem...1,2 yox 40 yuxu...ancaq q
    yuxudaki o 40 yuxu her biri 2,3 saniye cekdi..cox qorxulu idi...ayilanda gordumki yastigim gozyawlarimdi cox qorxmusdum,,,aglamisdim

    YanıtlaSil
  2. yuxuda yuxu gormuwem mawin surduyumu ve mawinin qezada parca parca oldugunu gormuwem ozumde icinde oluram bele cixirki yuxudaki yuxuda olduyumu gormuwem

    YanıtlaSil
  3. yuxuda anamin yuxu gorduyunu gormusdum menimle elaqeli. evvel zeng edir deyir yaxsi deyildi sonra deyir yaxsi yuxu idi. deyir eve gelib danisacam ama men ayilirAM yuxunun ne oldugun bilmirem. :(

    YanıtlaSil
  4. men Mirmosum aganin ziyaretgahina getmisdim ve ordan gelenden 2 gun sonra yuxuda gordumki yatmisam ve yuxuda gorurem ki hemin ziyaretgahdayam agaya deyiremki bizi bed nezerden qoru agada mene bir ovuc uzerlik verir ve birde deyirem ki burdan cixib eve getmeye yol pulum yoxdu oda mene 2 manat pul verir ve deyir al bunu get eve.Ele ondada men yuxuda o yuxudan ayilib hemin yuxunu anama danisiram.Bir nece saniyeden sonra tamamile yuxudan oyanib anama zeng edib bu yuxulari ona danisdim.Amma ki helede bu yuxunun menasini bilmirem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xanım bed nezerden qoru demisiz.oda size uzerlilk verib sizi qoruyub

      Sil
  5. Mende de olub..yuxuda yuxu gormeyim..ama her oyananda yadimnan cixir :'(

    YanıtlaSil
  6. mende gormusem amma gorduyum olmayib

    YanıtlaSil
  7. Bele seylere o qeder de inanmayin! Üreyinize salmayin! Insan ne fikirleserse,onu yuxusunda görer.Yalniz ALLAHA INANIN ! O BÖYÜKDÜR!!!:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mən yatanda heçnə fikirləşmirəm amma hər cür yuxu görürəm

      Sil
  8. Men "Selena Gómez "i çox sevirem.Onu yuxuda gormirem.Amma onu çox isteyirem!

    YanıtlaSil
  9. Mende yuxuda yuxu gormuwem.Gorurem anam mene deyirki qizim sen hamilesen senin ekiz uwaqin olacaq..Inwallah helede olar

    YanıtlaSil
  10. Men yuxuda yuxu görmeşem amma hemin yuxudan ayilmiş ve yuxuda olmuşam yuxudan ayilanda ise her şeyi başa düşdüm çox qatışıq bir yuxdu off hemdə qorxulu bilirdim yuxudayam ve başqa yuxu görrem amma ayla bilmirem

    YanıtlaSil
  11. Men yuxuda yuxu görmeşem amma hemin yuxudan ayilmiş ve yuxuda olmuşam yuxudan ayilanda ise her şeyi başa düşdüm çox qatışıq bir yuxdu off hemdə qorxulu bilirdim yuxudayam ve başqa yuxu görrem amma ayla bilmirem

    YanıtlaSil
  12. Yuxuda görüremki yatmışam ancaq bir cin terefinden izlenildyini hiss edirem bismillahi rehmani rehim deye tekrarlayırdım qorxaraq ev telini götürürem ancaq göz ev telin ekranını.görmür. Ve bedenime uyuşma gelir sonra yeniden qalxıram.yeniden tekrarlanır sonra bir daha da sonunda aniden gözlerimi biranda açarq qalxıram.ve hemin yere baxıramki heçe.yoxuydu eslinde

    YanıtlaSil
  13. Mende yuxuda yuxu gordum yuxuda yatmiwdim yuxu gorurdum sonra mamam cagrdi oynadim guya sonra ise heqici heyatda oyandim :dd Ck sacma

    YanıtlaSil
  14. men yuxu gormekden bezmiwem gij gij yuxular gorurem her gece bilmirem ne edimki yuxu gormeyim

    YanıtlaSil
  15. Bakida yaxsi derzi yeri bilen var?

    YanıtlaSil
  16. mende yuxuda yuxu gordumm gordum anama yuxuda yuxumu daniwram

    YanıtlaSil
  17. Birnece nece gun qabaq gorduyum yuxunu, yuxuda birilerine danisiram ve deyiremki siz haqsizsiz.

    YanıtlaSil
  18. Men yuxuda yuxu gorurdum netse silahnan olan bir doyus falan idi ve reski yuxudan ayildim ureyim partiyirdi ellerimi hereket etdire bilmirdim reski ayaqlarim aglima geldi onlari terpetdikden sonra yuxudan ayildim normalda diyiller elleri terpetmek olmur amma ayaqlari terpedmek olur sadece insanlar aglina getire bilmirler hemin an onu bilmedim bes nece menim aglima geldi cox qeribe idi.

    YanıtlaSil
  19. Yuxumda yuxu gormusem hansisa bir adam meni oldurmek isdeyir ve men ondan qaciram ama axirda meni suda bogur

    YanıtlaSil
  20. Yuxuda muharibe gorurem ve yaxinmdan biri olur. Bu neye yozulur

    YanıtlaSil
  21. Salam bir neçe gündür yuxuda yuxu görürem. Yatdığım yerde sanki üstüme yorğan çekiller ve menimle nese danışıqlar. Mende bunun yuxu olduğunu bilirem ve tez oyanmağa çalışıram. Tez oyanıram ama bezen gec oyandığımda olur

    YanıtlaSil
  22. Mən yuxuda öz nənəm gildəyəm oturmuşdum sonra birdən stolun üstündə yatmışam mən getdim. Keçmiş zamana amma orda mən və tanıdıq başqa adamlarda varıydı. Orda bir savaş gedirdi mən içində sonra ordan hamımız bir boşluğa düşdüy . Ancaq özümüzü görürdüy ətraf ağ rəngdə idi. Sonra nəsə danışdıq bilmirəm nə amma maqalı idi.sonra geri döndüm gəldim öz nənəm gilə. Orda kimləri görmüşdüm onlara o gördüyüm yer haqqında danışdım.sonra oyandım yuxudan.

    YanıtlaSil

YUXUNU BİZİMLƏ PAYLAŞ