24 Temmuz 2012 Salı

Yuxuda Teyyare Gormek

Yuxuda Təyyarə Görmək


Yuxuda təyyarə görmək, yenilik, dəyişiklik, cəmiyyət qaydalarının xaricinə çıxmaq olaraq şərh olunar. Yuxusunda bir təyyarəyə mindiyini görən kimsənin həyatında əhəmiyyətli dəyişikliklər olacaq. Havalanana təyyarədə olduğunu görən, istəyərək həyatını dəyişdirəcək. Təyyarə görmək səfərə, əhli üçün mövqe və rütbədən yüksəlməsinə, digərləri üçün maddən irəliləməyə ya da məktub almağa dəlalət edir.


Qeyri-adi təcrübələr yaşayacaqsız. Şans sizə gülməyə başlayacaq. Sürprizlərə çaşıb xoşbəxt olacaqsınız. Adamın istəyərək həyatını dəyişdirəcəyini və cəmiyyət qaydalarının xaricinə çıxacağına işarə edər. Bir təyyarə etdiyini və ya satın aldığını görən, işlerin də basariyi hazırlamış olar.



Bir təyyarə satdığını görən, bu basariyi itirər. Bir təyyarə etdiyini görən, öz çalışması və səyi ilə kimsənin köməyi olmadan böyük bir mövqeyə çıxar və xalq arasında ün edər.


Bəzi yorumculara görə təyyarəyə minmək, özünü təhlükəyə qoymaq, təyyarədən enmək isə təhlükədən xilas təbir olunur Təyyarələ havada cür oyunlar etdiyini görən, təhlükələrə qarşı cəsur olar.



Bir başqa rəvayətə görə də: Yuxuda görülən təyyarə, mövqe və rütbəyə işarədir. Təyyarənin düşdüyünü və ya parçalandığını görən kimsə, bir müsibət və bəlaya məruz qalar. Rifah və dəstə içində olan bir kimsənin yuxuda ucuzluq görməsi çətinliyə işarədir.



Havalanan təyyarədə olduğunu görmək, istəyərək həyatında dəyişiklik edəcək deməkdir. Yuxuda təyyarə, yenilik, dəyişiklik, cəmiyyət qaydalarının xaricinə çıxmaq şəklində şərh olunar.



Yuxuda təyyarə, yenilik, dəyişiklik, cəmiyyət qaydalarının xaricinə çıxmaq şərh olunar. Yuxusunda bir təyyarəyə mindiyini görən kimsənin həyatında önemlice dəyişiklik olacaq. Havalanana təyyarədə olduğunu görən, istəyərək həyatını dəyişdirəcək.

47 yorum:

  1. men yuxuda teyyarede ucdugumu gordum yerden duz daglara qeder ucdum amma teyyae yere inende qonsumuzum evin arxasinda idik.......................

    YanıtlaSil
  2. Həqiqətən doğru çıxdı məndə.cəmiyyət qaydalarının xaricimə çıxdımvə peşman deyiləm....

    YanıtlaSil
  3. men yuxuda limandan teyyareye mindim ele ozumu teyyarede gordum bu gun gormusem ozde dostlarimla minmisdik

    YanıtlaSil
  4. yuxuda teyyareye mindim teyyarede havada getdi ama yene tezden qayitdi endi bu ne demekdir bilmirem

    YanıtlaSil
  5. Milana bu o demekdir ki sen ere gedersen

    YanıtlaSil
  6. Teyyareni gormedim. Amma dediler teyyaredeyik. Kohne mehlemizin ustunde idi. Dedim burda saxlasaydi,duwerdim. Dedi bura heyetdi aeroport deyil. Bir de gordum duz yerden qapi acilib. Men sumkami goturub baglanan anda cixdim teyyare yox oldu. Davami qeribe idi. Hec taniwdigim olmayan insanlari gordum. Hem de kohne mehlemizi axir vaxtlar hedsiz cox gorurem. :( 11ildi kocmuwuk o binadan.

    YanıtlaSil
  7. Yuxuda teyyarede oldugumu gordum Hacc ziyaretine gedirdik Abdullah Gul ile

    YanıtlaSil
  8. Ela cavabalar almaqi bacardim sagolun

    YanıtlaSil
  9. Samalotu goyde gordum 7 dene olardi ve diirdim samalotta iwlemey menim arzumdu

    YanıtlaSil
  10. mende hava limaninda teyarreye mindiymi ucuduqumuzu gordum

    YanıtlaSil
  11. Men de indice teyyaredeydim yuxuda,turkiyeye ucurduq ailemle,oz de 1ci pilotumuz xeste idi,biraz tehlukeli idare edirdi,yere enib pilotu deyiwdiler,rahat turkiyede endik,oyandim. Menasi nedir goresen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyatinizda deisiklikler olacaq

      Sil
  12. Salam yuxuda teyarenin partlayisini gordum . dagliq bir zona idi hava qaranliq idi tanimadigim bir qizla uzbeuz oturmusdum goyde bir teyare var idi icinde diyesen hec yox idi yarim saat ele qaldi sora gordumki o ucaraq yere dusub partladi . cox qorxdum . bu yuxunun menasi ne ola biler ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salam məndə eyniyle buna oxşar bir yuxu görmüşdüm teyyare yerə düşür parcalanarir amma burda bu yuxuya aid yaxşı bir şey yazmayiblar bela ve müsübet yazıb amma en yaxşısını Allah biler xeyirlisi olsun insAllah sedeqe çıxarmağ yaxşıdı insAllah heç bir şey olmaz

      Sil
  13. Salam yuxuda gorrem teyyarre ile ucuram ne demekdiindi o?

    YanıtlaSil
  14. Men goruremki evde oturmusam ve teyyare evimizin yaninda qeza edib dusub hetta firlanaraq eve teref gelirdi.amma partlamamisdi qanadi qirilmisdi.bu nediki?

    YanıtlaSil
  15. Mən də bu gün yuxuda təyyarə gördüm)) şansımın üzmə gəlməyini səbirsizliklə gözləyirəm

    YanıtlaSil
  16. Men mehledeydim gordumki qirici teyyaredi onun arxasinca raket atiblar ama o raket teyyareni vura bilmedi mehlemizde partladi,bu ne yuxudu??))

    YanıtlaSil
  17. mən də bu gün yuxu gördüm . təyyara kruq vura vura partladı. binaları aşırtdı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eynile bu cür yuxu mende görmüşem teyyare yerə düşür binaları asirtdi xeyirlisi olar insAllah sedeqe çıxardar sedeqe çıxardar insAllah sedeqe her bəlanı deff edər insAllah

      Sil
  18. Men bugun gordumki bir teyare enib atavagzala birde enir. Sonra onlarin qalxdigini gordum sonra teyare goyde gulle atmaga basladi bezi yerler teref yanirdi..bu ne demekdir

    YanıtlaSil
  19. Men hemise teyyareni goyde patliyanda ve yaxud qeza vezyetnde yere enib patliyanda gorurem(( bu ne demekdi((

    YanıtlaSil
  20. Salam yuxuda gördüm ki təyyarə havada partladı qaranlıq havada men uşaqlarım yoldaşimla heyetdeydik mümkünsə bilmək istədim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salam mende ele bir yuxu görmüsem insAllah heç bir şey olmaz sedeqe çıxarag sedeqe her belani deff eder inşaallah

      Sil
  21. Amma men uzun muddet atamgilin heyetine samaliyot partladiqini gorurdum ele inanin qardasimin toyundan 2 gun sora cavan 53 yasinda saglam atam durduqu yerde oldu 2009 cu ilde o vaxtdan birde dunen gece samaliyot partladiqi gordum cox heyacan kecirdirem yene

    YanıtlaSil
  22. yuxuda goruremki qrici teyareler ucur goyde nenemgilin heyetundeyem yerde qar var vertalyot falan birden qiricilar gedib duwurler yere partdayirlar her yer iwiq olur bir anliq ne anlama gelir bu

    YanıtlaSil
  23. Men yuxuda boyuk bir teyyarenin binaya qesden vuruldugunu gorurem. Amma teyyareye hecne olmur yalniz bina catlayir amma dagulmir.

    YanıtlaSil
  24. Yuxda teyyareye geckirdim nehayyet catdm

    YanıtlaSil
  25. Men yuxuda gorremki teyyare duwur ciriq ciriq olur amma ele wey tapa bilmedim ne demeydi diesen mendeki cox ferqlidi ����

    YanıtlaSil
  26. Salam men yuxuda qar evime qar yagdıgını gördüm qara göre teyyare sıradan. cıxır ve yere enir benzin yerinden od püskürür hemin deyqe başqa bir böyük maşın gelib söndürür bu ne demedi bilen olarmı?

    YanıtlaSil
  27. Yuxuda gördüm yaxınlarla təyyarəyə minirəm bir anda mən minmədim amma təyyarədə havalanmamış göydə dəniz üstündə parçalandı məndə daxil olmaqnan suyun içindən çıxdıq sag salamat. ALLAH xeyiliyə calasın. Yəqin kinolara çox baxıram ondanfır

    YanıtlaSil
  28. Mende yuxuda teyyarede idim. Teyyare goye qalxırdı. Protsa uzanmısdim üz üste. Niye ele uzanmiwdim bilmirem

    YanıtlaSil
  29. yuxuda gorrem teyyareye minirem oturacaqda otururam yerim cox narahatdi her an yixilacagimdan qorxuram.ancaq ki mubarize aparib oturmagi bacariram.sonra bir de qayidarken teyyareye minirem bu defe yaxwi rahat oturacaqda otururam.ne demekdi goresen bu

    YanıtlaSil
  30. mən yuxuda gördüm ki,təyyarə bizim həyətimizə endi.nə deməkdi bu görəsən





    YanıtlaSil
  31. Bugun yuxudan ayildim helede gorduyum yuxunun tesirindeyem.Gordumki goyde teyyare aliwib yanir.Ustumuze gelir.Qacmaga yer axtarirdiq.Ama az qalmiwdi duwurdu ustumuze.Qaca bilmedik.Ayildim cox pis hiss elirem ozumu.(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yuxunun eynisini men gormusem goyde gedende teyyare dahin ucuna deyir alisir yere dusur yere dusende ele bir hiss kecirirdimki sanki uje yuxuda o biri unyaya getdiyimi hiss edirdim.

      Sil
  32. Yuxuda şimşek çaxırdı mende Allaha yalvarırdım ki Allahım nolar sağ salamat yensin Təyyarə nə demekdi🤔

    YanıtlaSil
  33. Men indi gordumki teyyareye minirem. Havaya qalxiriq. Havada bawi awagi firlanir. Yana cevrilir. Qeribe hereketler edir. Mende oturacaqdan berk yapiwmiwam. Allah xeyirli elesin , ne deyek...

    YanıtlaSil
  34. Men yuxuda girdumki teyyare ucur.ama o ucan bizim teyyare idi.men icindeolmasamda yeni bizim teyyare idi

    YanıtlaSil
  35. Bu cür yuxularin gorme sebebleri gece güclü atxaniyakin olmağıdır...))))

    YanıtlaSil
  36. Salam men yuxuda teyare gormusen. Havada ucur binalar partlatmaq isteyir ama hecne elemir.

    YanıtlaSil
  37. Bəs yuxuda hərbi təyyarə nə deməkdir?

    YanıtlaSil

YUXUNU BİZİMLƏ PAYLAŞ